بر کسی پوشیده نیست که تغییر مداوم کارمندان برای اکثر رستورانها مشکلساز است. در واقع، میانگین مدت ماندگاری کارکنان رستوران کمتر از دو ماه است. نه تنها آموزش کارکنان جدید به طور کلی پرهزینهتر از حفظ آنهایی است که دارید، بلکه ساعتهای زیادی از وقت شما را برای مصاحبه، پیگیری و آموزش کارمندان جدید میگیرد. بنابراین، چگونه میتوانید کارکنانتان را حفظ کرده و آنها را باانگیزه نگه دارید؟
برنامه «کارمند ماه» را شروع کنید. مطمئن شوید که کارمند برنده کارت هدیه یا هدیۀ با ارزشی دریافت میکند که نشان دهنده موفقیت او باشد و دیگران را تشویق کند تا او را الگوی خود قرار دهند. مخصوصاً در فصول شلوغ، ارائه یک وعده غذایی رایگان برای کارمندانی که در دو شیفت کار میکنند، یا دادن یک کارت هدیه به همه در طول تعطیلات به عنوان انگیزهای برای انجام یک کار خوب، ضرری ندارد.
همچنین میتوانید برای کارکنانی که مدت زیادی است که با شما کار میکنند، مانند سه ماه، شش ماه، یک سال و غیره مشوقهایی شامل هدایای نقدی یا غیرنقدی در نظر بگیرید.
قبل از ساخت رستوران ها و مهمانسرا ها، ترتیب ساختاری آنها باید به دقت در طراحی گنجانده شود.
ادامه مطلبیک رستوران معروف به خاطر غذاهایش شناخته شده است و طعم عالی از ویژگیهای حیاتی یک رستوران خوب است.
ادامه مطلبمدیران رستوران برای موفقیت باید مهارتهای مختلفی داشته باشند. در این مقاله نکاتی برای مدیریت رستوران گردآوری کردهایم که بعد از راهاندازی رستوران به شما در بهبود مدیریت رستورانتان یاری میرسانند.
ادامه مطلب